همیشه یک ذره حقیقت هست پشت هر "فقط یه شوخی بود"
یک کم کنجکاوی هست پشت "همینطوری پرسیدم"
قدری احساسات هست پشت "به من چه اصلا"
مقداری خرد هست پشت "نمی دونم" و
اندکی درد هست پشت "اشکال نداره"...