نگاه ازاد
ـ نماز
مرا غرض ز نماز آن بود که یک ساعت غم فراق تو را با تو زار بگذارم
وگرنه این چه نمازی بود که من بی تو نشسته روی به محراب و دل به بازارم
+ نوشته شده در دوشنبه چهارم مهر ۱۳۹۰ ساعت 10:50 توسط
|